Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?
Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:
– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta);
– zdobędziesz zaufanie klientów;
– dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom;
– dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą.
Przede wszystkim jednak pomożesz większej liczbie osób, które rzeczywiście tego potrzebują.
Wszystko to wiesz, tylko wydaje Ci się, że nie umiesz pisać lub piszesz zbyt sztywno. Może się wstydzisz. Może boisz się, że niewłaściwymi tekstami zniszczysz swoją markę lub narobisz sobie wrogów czy narazisz się na hejt.
A jednak już teraz, nie publikując tekstów, ponosisz duży koszt, bo docierasz do zbyt małego kręgu odbiorców i jesteś mało rozpoznawalna (rozpoznawalny).
Chcesz to zmienić?
Dzięki kursowi online (w formie e-booka) :
– stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać:
- określisz, kim mają być Twoi czytelnicy,
- sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać;
- dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać;
– przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem:
- strach przed krytyką i hejtem,
- brak czasu na pisanie,
- zwiększysz swoją motywację do pisania;
– poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych:
- jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera),
- jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście,
- jak pisać w ciekawy przyciągający sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu),
– otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania słów kluczowych i poruszania się w social media;
Przekonasz się, że możesz prowadzić ciekawy blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.
Dodatkowo:
– poznasz zasady pisania artykułów do newslettera,
– dowiesz się jak połączyć blog z fanpagem na Facebooku – jak i co pisać na fanpage,
– w trakcie kursu piszesz artykuły, które ja czytam i omawiam.
A przede wszystkim dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy.
Kurs ma formę e-booka. Znajdziesz w nim wiedzę merytoryczną, szereg ćwiczeń praktycznych, nagrania audio i nagranie webinaru.
DLACZEGO WARTO?
Do warsztatów pisarskich przymierzałam się od kilku lat. W końcu nadszedł ten moment i rozpoczęłam „Kurs pisania na blog”. Spotkania z Krzysią stanowiły przełom w moim myśleniu o własnym pisaniu. Odkąd pamiętam, pisanie traktowałam jak czynność magiczną zarezerwowaną tylko dla wybrańców.
Krzysia sprawiła, że uwierzyłam we własne możliwości. Poznałam podstawy warsztatu pisarskiego, którego przy „odrobinie” wytrwałości, można się nauczyć.
Klementyna Kot, http://terrakot.pl/
Czas kursu Piszę bo chcę… był dla mnie wyjątkowy. Zmienił moje myślenie o moim pisaniu. Małymi krokami pokonałam swoje blokady. Krzysiu, sposób prowadzenia twojego kursu jest wyjątkowy nie powtarzalny.Cenne było to, że spotykałyśmy się co tydzień i mogłyśmy rozmawiać ze sobą. Dziękuje, że wydobyłaś z mojego pisania to co najlepsze. Uwierzyłam, że mogę pisać!Pozdrawiam serdecznie Łucja
Patroni medialni:
Wolisz pracę jeden na jeden? Napisz do mnie!
Bardzo potrzebna inicjatywa. Blogowanie naprawdę potrafi skutecznie wpłynąć na image i reputację firmy w sieci i nie tylko. Problem w tym, że osoby z reguły najbardziej kompetentne, nie mają czasu na przygotowanie odpowiednich wpisów na bloga firmowego. Dlatego dobrze, gdy w takim kursie uczestniczy osoba odpowiedzialna za pisanie bloga, a więc tworzenie wartościowego contentu (również reklamowego).
Oczywiście, że taki kurs mam sens, gdy uczestniczy w nim osoba, która rzeczywiście będzie tworzyła treści. Jeśli firma jest nawet kilkuosobowa warto jedną konkretną osobę wyznaczyć.
Oczywiście, że łatwiej i szybciej nauczyć się od kogoś, kto się już na tym zna. Jeśli podchodzimy do pisania bloga, jako do zawodowej pracy, to nie odkrywajmy Ameryki, gdy już jest odkryta.