KURS WYDAWANIA

 

12516891_10207428788973134_935763252_oNawet jeśli Twoja książka jest dla Ciebie arcydziełem, dla wydawcy prawdopodobnie stanowi kolejną propozycję do odrzucenia. Tak – wydawnictwa odrzucają 80–90% nadsyłanych propozycji wydawniczych. Wiesz dlaczego? Bo autorzy często nie wiedzą, jak się wydawnictwu przedstawić. Nie wiedzą, jak przygotować propozycję wydawniczą, jak sformułować list, w którym napiszą o sobie i swojej książce.

Ale przecież Ty chcesz wydać swoją książkę, tylko nie wiesz, od czego zacząć. Nie wiesz, co sprawi, że wydawca zainteresuje się Twoim dziełem.

Właśnie dla Ciebie przygotowałam kurs online dotyczący wydawania i promocji książki.

W  trakcie kursu email dowiesz się:
– jak znaleźć wydawcę;
– jak przygotować propozycję wydawniczą, która zainteresuje wydawcę;
– czym jest self-publishing i na co uważać, decydując się na tę formę wydania;
– ile może kosztować wydanie książki.

Ponadto podczas kursu:
– dowiesz się, jakie są typy umów wydawniczych i które z nich są bardziej korzystne dla autora;
– poznasz najważniejsze zagadnienia związane z prawem autorskim i ochroną Twoich praw jako autora.

A że wydanie książki to dopiero początek, dowiesz się:
– jakie są kanały promocji książki;
– jak dotrzeć do potencjalnych czytelników;
– po co i jak organizować spotkania autorskie oraz czy warto organizować spotkania, na które przychodzi kilka osób;
– po co i jak pozyskiwać notkę polecającą na okładkę i patronów medialnych.

Wszystko po to, by Twoja książka trafiła do czytelników.

kurs wydawania i promocji książki Krystyna BezubikNazywam się Krystyna Bezubik. Jestem doktorem nauk humanistycznych z zakresu literaturoznawstwa (studia doktoranckie i obrona w IBL PAN w Warszawie), pisarką, nauczycielką z wieloletnim doświadczeniem. Jestem absolwentką programu Vital Voices Poland. Publikowałam w „Fa-arcie”, „Epei”, „Zupełnie Innym Świecie” i właśnie wydałam swoją trzecią książkę. Każde kolejne wydanie wydanie książki okazywało się dla mnie nowym doświadczeniem, kolejną porcją wiedzy na temat tego, co robić, by ze swoim dziełem dotrzeć do czytelników.

Publikacja mojej pierwszej książki z jednej strony była totalną porażką, z drugiej – stanowiła motywacją do zdobywania wiedzy. Na potrzeby i własne, i moich kursantów. Brałam udział w szkoleniach dotyczących rynku wydawniczego i związanych z prawem autorskim. Poznawałam wydawców i rozmawiałam z nimi. Uważnie słuchałam opowieści autorów o ich przygodach związanych z wydawaniem. Przedsiębiorcza kobietaTrzecią książkę wydałam na własnych, korzystnych dla mnie warunkach. Już w chwili podpisywania umowy z wydawnictwem, wiedziałam, że muszę się zająć promocją. Dlatego zdobyłam patronaty medialne książki. Dlatego też uzyskałam rekomendację Renaty Arendt-Dziurdzikowskiej do umieszczenia na okładce i stronie sprzedażowej. poradnik Piszę, bo chcęWystąpiłam na antenie Radia Białystok oraz w programie śniadaniowym TVP 3 Białystok. Jak to zrobiłam? Dzisiaj tego nie zdradzę, ale nauczę Cię tego w trakcie kursu Wydawania i promocji książki.

12647840_1696907943884360_871798514_nI gratulacje za ilość rejestracji i uczestników.
Ale to co mówiłam od początku – przyciągasz jakością, pomysłem
i zaangażowaniem. Anna Valetta

Podczas kursu e-mail chcę się Tobą podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem, abyś mogła (mógł) wydać swoją książkę i dotrzeć z nią do czytelników.

Chcesz otrzymać informację o nowej edycji kursu?

Zapisz się na mój newsletter. Dodatkowo otrzymasz bezpłatne e-booki.

Czy chcesz otrzymać „Miniporadnik kreatywnego pisania”? Zapisz się na mój newsletter.

 

 



Bulk email software by FreshMail